Як сплатити товар?

Накладений платіж

Доставка здійснюється на відділення Послугу "Грошовий переказ" оплачує клієнт. Вартість послуги 20 грн. + 2% від вартості товару.

Оплата на розрахунковий рахунок

Сплатити покупку можна через будь-який термінал самообслуговування або в касі банку

Оплата онлайн

Оплата картой Visa/MasterCard или Приват24

Оплата в кредит, ознайомитися з умовами, можна перейшовши за посиланням кредити

Зверніть увагу!

  • При замовленні рулонних штор у нестандартному розмірі обов'язкова передоплата у розмірі від 30% до 50%, решту суми можна сплатити післяплатою.
  • При замовленні римських штор передоплата складає 50% суми замовлення. Решту можна сплатити післяплатою.
  • На час воєнних дій на весь товар діє обов'язкова передоплата 30% (просимо вибачення за принесені тимчасові труднощі)

Оплата товару лише у національній валюті! Ми надаємо товарний чек або товарно-транспортну накладну обраного Вами перевізника.

Залишилися питання щодо оплати?
Зв'яжіться з нами, і ми на них відповімо!

(063) 898-36-76
(095) 613-87-62
(097) 576-07-88

Доставка в будь-яку точку України!

Доставляємо кур'єрськими службами:

БЕЗКОШТОВНА ДОСТАВКА на відділення нової пошти, при замовленні від 3000 грн!

Зверніть увагу на термін зберігання посилки на відділенні перевізника 5 днів, після закінчення цього терміну посилка повертається відправнику.

Ви можете оформити доставку:

  • На найближче відділення Нової Пошти (можлива оплата післяплатою)
  • До під'їзду (без післяплати)
  • До воріт приватного будинку (без післяплати)

Терміни доставки:

  • 4-5 робочих дня готові вироби (тимчасово воєнних дій термін відправки може змінюватися, у зв'язку з непередбаченими обставинами);
  • 6-7 робочих днів виробу на замовлення (на час воєнних дій термін відправки може змінюватися, у зв'язку з непередбаченими обставинами);

Як тільки перевізник отримає Ваш товар – йому буде присвоєно ТТН і Ви зможете відстежити рух замовлення на сайті кур'єрської служби, яку Ви обрали

Наші менеджери обговорять з Вами фінальний термін доставки з урахуванням витрат часу на виробництво та безпосередньо доставку, щоб Ви отримали товар вчасно!

Зателефонуйте нам і задайте всі питання про доставку!

(063) 898-36-76 (095) 613-87-62 (097) 576-07-88

Як отримати товар?

При отриманні товару у відділенні компанії перевізника або у кур'єра, Ви підписуєте акт прийому-передачі, яким підтверджуєте факт перевірки посилки на відповідність Вашому замовленню та погоджуєтесь із зовнішнім виглядом товару, його комплектацією та не маєте претензій до інтернет-магазину та компанії перевізника

Саме тому обов'язково перевіряйте посилку до того, як поставите підпис в акті!

Що потрібно зробити?

  • Огляньте товар, перевірте, щоб на ньому не було сколів, потертостей та інших дефектів.
  • Перевірте кількість доставлених коробок (місць). Воно буде вказано у ТТН Вашого замовлення.
  • Переконайтеся, що товар укомплектований необхідною фурнітурою, елементами кріплення тощо.

Відповідно до законодавства України, Ви можете пред'явити претензії щодо товару виключно до повної передачі його Вам – оглядайте покупку відразу, у присутності представника перевізника або у відділенні кур'єрської служби